اعدام عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی اقدامی به‌حق و درست است

8:08 - 12 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۳۲۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
اعدام عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی اقدامی به‌حق و درست است
نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن قدردانی از دستگاه قضا برای اعدام ۴ نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی گفت: این اقدامی به حق بود و سیستم قضایی و قانون در مسیر درست خود حرکت کرده است.

خبرگزاری میزان - هشتم دی ماه سال جاری ۴ نفر از از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی در استان آذربایجان غربی به دار مجازات آویخته شدند. 

روح الله حضرت‌پور در گفتگو با میزان، در این باره بیان کرد: این افراد جزو مخالفان کشورمان و جاسوسان رژیم صهیونیستی بودند و هرکس که علیه منافع ملی گام بردارد باید به سزای اعمال و جنایات خود برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن قدردانی از دستگاه قضا برای اعدام ۴ نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: این اقدامی به حق است و سیستم قضایی و قانون در مسیر درست خود حرکت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: خون شهیدان بسیار زیادی در راه اعتلای وطن و انقلاب اسلامی ریخته شده است و هر کسی که علیه این نظام و مردم حرکت کند و جنایتی مرتکب شود باید به مجازات خود برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *